GÜNEŞLİ GÜNLER

   Günaydın,
   Şubat ayının kendini bahar sanan günlerinin birinden bildiriyorum. Hava gerçekten güneşli ve güzel. Sabah maillerime bakarken "Bebek ve Ben" in bülteninden Canavan hastası Sarp'ın hikayesinin annesi tarafından anlatıldığı http://www.sarpadair.org/tr sitesinden haberdar oldum. Nedir ne değildir diye bakarken epeyce birşeyler okumuş bulundum. Tanrı'ya milyonlarca kez daha şükretmek için nedenlerim bir anda kafama sökün etti. Son derece basit ve anlık şeyleri problem eden bir insan olduğum için kendime bir kez daha çok kızdım. Ama değişen bişey olmayacak onu da biliyorum:) Tabiki kötüsünü görüp halimize şükür demek için haberdar olmayalım böyle şeylerden. Daha önemli olan farkında olmak ve farkındalık yaratmak. Ve en önemlisi bin kaplan gücündeki hatta onla da sınırlandırılamayacak kadar güçlü olan anneleri farketmek. Benim için dünyanın algısı değişiyor böyle anneleri ve kadınları tanıyınca,okuyunca,görünce. Ama hep kadınlar, özellikle anneler bu kadar hayret verici derecede dirençli.Zaten sabah radyoda dinlemiştim, Türkiye İstatistik Kurumu bir araştırma yapmış,kadınlar erkeklere göre daha "umutlu" imiş. Hiç şaşırmadım, kadınlar hep daha dirençli, hep daha umutlu ve daha güçlü zaten. X kromozomu bile Y'den daha dayanıklı, doğanın atamış olduğu birşey yani, benim feministvari yorumum değil. Zaten bir kadın olarak bundan övünç de duymuyorum.
   Diyeceğim o ki,bir yandan kendi hayatlarımızla mücadele ederken bir yandan da farklı hayatları görelim. Hayatı özellikle çocuklarından dolayı daha zor olan insanları anlamaya çalışalım ve elimizden geliyorsa yardım edelim. Benim için en önemlisi de birgün hayatın bizim için de çok farklı olabileceğini aklımızın bir köşesinde bulunduralım. Bir de böyle bir gün varmış,haber vereyim dedim. Ben resmi kurumda çalıştığım için mavi kot giyip, kurdele takamayacağım ama fırsatı olan varsa es geçmesin. Herkese sağlıklı ve mutlu anlar dilerim.



http://www.bebekveben.com/wp-content/uploads/2013/02/28subatafis_0.jpg

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2022, Ben geldim!

KAÇAN KOVALANIR

"Dünyayı Güzellik Kurtaracak, Bir İnsanı Sevmekle Başlayacak Herşey"