1 ŞUBAT!

    Sevgili 1 Şubat 2013 günü,
    Bence hakkında yazılacak bir yazıyı fazlasıyla hakettin artık. Öncelikle şu yaşadığımız berbat Ocak ayından sonra geldiğin için sana minnettarız. Umarım ağabeyinden daha iyi günler sunarsın bize. Bu yıl Ocak ayı öyle uzundu ki, üç ay mı sürdü,beş ay mı hiç bilmiyorum. Ocak ayını evvelden de sevmezdim ben. O kış hiç bitmeyecek, bahar ayları hiç gelmeyecek gibi gelir bana. Bu ocak ayı dipsiz kuyu oldu zaten. Bir kere ülke gündemi açısından hiç hoş değildi. Sevgili Mehmet Ali Birand'ı kaybettik, daha ne diyeyim. Arkasından Toktamış Ateş, Ahmet Mete Işıkara, Ferdi Özbeğen gibi insanların tanıdığı ve sevdiği isimler toprağa karıştı. Sonra iş arkadaşlarım işten çıkarıldı,günlerce soğuk rüzgarlar esti işyerinde. Bana bu ay için söz verilen sözleşme imzalanmadı,gündeme bile getirilmedi.
    Bunlarla birlikte benim zamanımı en çok zorlaştıran eşimi beklemek oldu. 1 Ocak itibariyle 4 aylık ayrılığımızın son çeyreğine girmiştik ve artık günler sayılabilecek kadar azaldı diye düşünmüştüm. Ama halt etmişim! O 31 gün uzadı, uzadı, uzadı, bitmek bilmedi... Eşimin dönüş tarihi olan 1 Şubat bana ışıklar,nurlar içinde bir zirve gibi görünmeye başladı. Hatta bir ara ümidimi kaybettim, o gün hiç gelmeyecek diye. Bu sabah idrak etmiş bulunuyorum, o gün bu gün! Şükürler olsun bizi bugüne çıkaran Tanrı'ya.
    Daha başka anlamları da var tabi ki bugünün. Annemin doğumgünü mesela. Telaştan ancak bu sabah aklıma geldi.Akşama kutlayacağız artık bir şekilde. Sonra merhum (merhum dediğim halde ve yıllar geçtiği halde hala yaşadığına inandığım) Barış Manço'nun ölüm yıldönümü. Çocukluğunun büyük bölümü tek kanallı tv döneminde geçmiş olan bizlerin çocukluk kahramanı, en eğlenceli arkadaşı, dostu, büyüğüydü Barış Manço. Bugün bile karşısında şapka çıkartılacak bir sosyal dehaya sahipti O. En büyük çocukluk hayalimiz Adam Olacak Çocuk programına katılmaktı, ve tabi ki imkansızdı. Şimdi oğlumu O'nun şarkılarıyla büyütüyorum. O da çok seviyor üstelik. Arkadaşım Eşşek, Bugün Bayram favori şarkıları. Bazı pazarlar da Adam Olacak Çocuk'un tekrarlarını izliyoruz TRT'de. Ölmedi yani Barış Abi.
   Ben havaalanına eşimi almaya gidiyorum şimdi.
     Sevgiler ve şükürler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2022, Ben geldim!

KAÇAN KOVALANIR

"Dünyayı Güzellik Kurtaracak, Bir İnsanı Sevmekle Başlayacak Herşey"