"Dört"

Günaydın kuşlar, çiçekler, kelebekler...






Kapalı bir kış sabahı,aylardan ocak, üstelik bir de günlerden pazartesi. Ama ben o kadar keyifli ve mutlu uyandım ki bugün. Daha gözümü açmadan Allahım şükürler olsun beni bu pazartesiye ulaştırdın dedim. Arabayla değil de kırlarda koşarak geldim sanki işyerine. Şu anda etrafımdaki hiçbirşey rahatsız etmiyor beni. Çünkü eşimin gelmesine sadece dört gün kaldı. Onsuz başlayan son hafta. Dört ay bekledikten sonra dört gün, dört dakika gibi geliyor bana. Evimiz yeniden bizi kabul etmeye hazır. Sanırım biz de kavga gürültü etmeden mutlu ve huzurlu bir 15 gün geçirebilecek kadar özledik birbirimizi. Araya giren zaman uzadıkça özlem duygusu herşeyi perdeliyor ve insana gerçekçilikten uzak bir bakış sunuyor ya, o havada yazdığım şeylerden dünyanın en mükemmel çifti olduğumuz gibi bir algı oluşmasını istemem. Öyle bir riya değil yapmak istediğim. Aksine bol miktarda anlaşmazlığı olan bir çiftiz. Ancak şu anda bunları düşünemeyecek kadar özledim. Her cümleyi, her konuşmayı "özledim" le bitrmek geliyor içimden. Ve burası benim sayfam olduğu için bunu fütursuzca yapayım: Çok özledim uleyyynnnn...

Bu günün şerefine şu neşeli grafikleri de paylaşayım. Biz zamanlar internetten bulup indirmiştim. Telif sahibi hakkını helal etsin.

 














Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2022, Ben geldim!

KAÇAN KOVALANIR

"Dünyayı Güzellik Kurtaracak, Bir İnsanı Sevmekle Başlayacak Herşey"