SEZON FİNALİ!

Televizyon dizileri bu hafta sezon finali yaptı sanırım. Ben de ondan hareketle sezon finali moduna girdim bugün. Akşam tatile çıkıyoruz. Yıllar sonra ilk defa yaz başında tatil yapacağım sanırım. En son 2006 yılında Haziran ayında tatil yapmıştım. Evi ve kendimi toparlamaya çalışıyorum. Yılın yarısı geçti. Geçti de, nelerle geçti? Hiç girmeyeceğim. Koca kış boyunca yaşananları burada bırakıp uzaklaşmak istiyorum. Tebdil-i mekanda ferahlık var mı yok mu ona bakıp geleceğim. Yaz tatili ve bayram tatilini uç uca ekledim. Yeterince uzun olacak kafayı dağıtıp yeniden toplamak için. Giderken şunu biliyor ve söylüyorum, bu hayatta hiçbir şey sebepsiz yaşanmıyor. Bunu kabul etmek çoğu zaman zor ama kabul etmeyince daha fazla yıpranıyoruz. Herhangi bir şeyi boşuna yaşamış olmak kadar anlamsızlığa ve yazıklanmaya götürmüyor başka şeyler. Yaşananlara anlam vermek ve öğrenmek benim için çok kıymetli. Bu sene de çokça fırtınalardan ve derin sulardan geçerek kendime dair yeni şeyler öğrendim. En önemlisi kendime yaklaşmanın ve iyi davranmanın gerekliliğini, yeterince değil ama önemli ölçüde, yargılamadan anlamayı ve başta kendim olmak üzere insanları affedebilmeyi öğrendim. Oldum mu? Elbette hayır. ama başlangıç da bir şeydir, hem de çok önemli bir şey. Tanrıya ve tabiata minnettarım. Her sene dönüp gelen bahar ve yaz mevsimleri için. Her sabah inatla doğması gerektiği saatte doğan güneş ve her akşam gelmesi gerektiği saatte gelen karanlık için.
Biten sezonun şarkısını buraya bırakıyorum, arzu eden dinleyebilir.
Sevgiyle...

Ezginin Günlüğü- Küçüğüm
https://www.youtube.com/watch?v=FkddNhFzVG0

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KAÇAN KOVALANIR

2022, Ben geldim!

"Dünyayı Güzellik Kurtaracak, Bir İnsanı Sevmekle Başlayacak Herşey"