Merhaba!

   Bugün 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü. Kendime bir hediyem var:Yeni bir başlangıç. Mutluluğu başkasına bağlamadan kendi hayatımın merkezine kendimi koyarak yaşamaya başlıyorum. Farazi laf sokmalar gibi olmasın ama kimse mutluluğunu bağlayacak kadar değerli değil. Bu hayat benim. Bu zaman, bu can, bu nefes hepsi sadece benim. Oturup birinin beni mutlu etmesini bekleyerek geçirdiğim yıllardan sonra artık çok yoruldum. Kimse kimseyi mutlu etmek zorunda da değilmiş öyle duydum. Zor olacak bu yaşam alışkanlığını kırmak ama acemiliği attıktan sonra beni de özgürleştirecek, hissediyorum. Mevzu derin ve uzun, belki daha sonra nedenini nasılını yazarım. Bugün geldiğim noktayı buraya iliştirmek istedim. Niyet koyduğum belli olsun, unutursam hatırlayayım. Unutursam hatırlatın!

Hepinizi öpüyorum.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KAÇAN KOVALANIR

2022, Ben geldim!

"Dünyayı Güzellik Kurtaracak, Bir İnsanı Sevmekle Başlayacak Herşey"